Stökigt!

Alltså... INTE OKEJ! Inte alls okej. Usch, fy, dåligt. 







Look att that mess! Vidrigt! Haha, fattar inte ens att jag lägger upp det egentligen. Jag skulle aldrig ta hem någon i detta tillstånd... Fast jag har gjort det men då kryper det i hela kroppen på mig och jag känner skam. Haha. Jag har alltid prioriterat att städa när jag ska plugga, just för att det är så svårt att koncentrera sig med röra runt omkring. Och jag har koncentrationsproblem så det räcker. Men nu har jag faktiskt struntar i det och fokuserat på det jag ska göra, dvs plugget. Och allt annat man sysslar med också. Men hehe, imorgon får det fan bli ordning! Det behöver ju inte se ut såhär heller - man kan plocka undan efter sig direkt. Just nu ser det verkligen ut som en liten knarkarkvart. Pojkarna hjälper till med oredan dom också. ;-) mina små hjärtegull! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0