Mars

MARS

Äntligen är du här. Jag tycker det är så skönt att lämna vintermånaderna bakom sig. Nu är man riktigt säker på att vi går mot ljusare tider. Skön känsla! 

Är lite trött idag, AW igår och det var riktigt trevligt. 




Vi hamnade efteråt på tilltugg och sedan Gillet. Massa snack och mys. :) 

Sitter och pluggar lite nu parallellt med tvätt innan det är dags för jympan 16:00. Ska väl strax gå och steka på en fiskbit som någon provisorisk lunch. 

Efter passet ska jag hem till mamsen och äta sen ska jag på 25-årsfest. Men kommer ta det lugnt för imorgon har jag planerat in plugg hela dagen och jag måste bli klar imorgon för att kunna lämna in portföljen på tisdag när jag ska til Gävle i samband med seminarie. Har ungen lust att åka in en dag extra för att lämna in den. 

So long! 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0