Tre månader

För några dagar sedan var det exakt 3 månader kvar tills jag flyttar till paradiset. Men tiden går så fort och jag längtar. Jag längtar så himla mycket. Igår satt jag på mitt golv och lyssnade på musik och bara drömde mig bort. Förväntningar. Men jag har inte målat upp några bilder av hur det kommer vara, för jag har ingen aning. Jag tar det som det kommer. Och det kan bara bli fantastiskt tänker jag! 

Jag njuter till fullo av att vara här i Sverige, av att ha avslutat studierna och av att jobba hela sommaren. Jag njuter av att mitt schema är så flexibelt och bra. Jag njuter av att kunna träna mycket. Jag njuter av svenska sommaren. Jag njuter av människorna jag älskar, vänner som familj. Jag kommer sakna alla därborta men känner mer än någonsin att inget riktigt håller mig kvar här. Det finns ingen eller inget som håller ett grepp om mig. 

Jag vet helt ärligt inte om jag kommer komma tillbaka. Hehe, lätt att skena iväg... Men något säger mig att det kommer vara svårt att återvända. Men vad vet jag om det. Men dit jag ska är mentaliteten annorlunda och på så vis som jag uppskattar den. 

Snart är det dags! :) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0