Jorå såatte

YOLO!! 

Det går så jäääävla bra för mig att återgå till studierna efter två veckors "uppehåll", lite för långt uppehåll kanske för mitt eget bästa... Näää, men visst, skitbra går det. NOT. Jag vill liksom inte, jag orkar liksom inte. Har inte skrivit ett ord på hela dagen. Och strax ska jag till frille och löpa sen spinna. Efter det ska jag gå dubbelt i repan sista två timmarna. Men ååååh, jag tror jag tog ut min sista energi i den där tentan innan jul, nu finns det inget kvar. Måste bara få ett ryck så kommer jag nog igång igen. Förhoppningsvis. 

Förövrigt verkar det vara en riktigt, riktigt stor trend att skaffa sig ett förhållande just nu. Överallt sker det och jag är här jag, forever alone. Är inte intresserad eller har känslor för någon och ingen är intresserad eller har känslor för mig. YOLO på den, blir snart femte hjulet vartän jag går... Jag får väl ta med mig Molgan. Jag längtar faktiskt efter att få bli sådär töntigt, gulligt kär. 

Bye! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0