Born to run?



Årets första mil gick ju bra... Hehehe, blev inte ens en mil. 9:73 km, sedan fick jag kuta som en dåre till toan och där spydde jag! En riktig jävla kaskad-spya. Redan de första kilometrarna kände jag att jag hade mer eller mindre håll hela tiden. Jag kunde inte öka motståndet heller, försökte några gånger men då kändes det riktigt, riktigt tungt. Jag brukar springa på högre än det jag gjorde idag, utan problem. Men sen så började jag må illa som fan runt 9:50 något men tänkte att jag fortsätter (dum, jag vet) men sen dårå så small det. Antar att detta är på grund av hur jag har mått med utmattningen och att jag får inse att i vissa träningsformer så går det inte lika bra som innan. Har inte känt denna under andra träningspass. Men okej, jag hade nog inte tillräckligt med energi för milen heller. Men jag fick vänta sjukt länge med att äta och efter det fortsatte jag må illa. Blev lite orolig ett tag att jag höll på att bli magsjuk... Men eftersom jag fått behålla allt jag ätit efter så tolkar jag det som att det inte är så. Imorgon efter att jag har jobbat så ska jag gå på YOGA, det behöver jag. Imorgon ska jag jobba i receptionen på VK mellan 10:30-19:30 - är mitt första riktiga arbetspass och det ska bli sjukt kul! Måste också hinna plugga... Haha det går SEGT med det. ;-P ska göra ett försök nu! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0