S ä n k t

Ah, men tjena! 

Riktigt party just nu i mitt lilla hushåll! Ligger däckad i influensan (tror jag). YOLO! Är exakt 1 år sedan jag hade influensan, jag vet att det är olika virus varje år men har hört att man vanligtvis blir befriead om man haft det året innan. Men är väl lite befriad då det här är en barnlek jämfört med förra året. Fy fan. Men det är precis samma symtom fast en mildare variant. Har känt i cirka 2 veckor att något är påväg men det har gått hur bra som helst att träna ändå. Men efter mitt pass i onsdags så bröt det ut rejält, det gör fett ont i hela kroppen, muskler och leder. Feber och ont i halsen, förkylningsfinnar och hahaha det värsta av allt är en jävla blåsa i käften som gör så in i helvete ont! Den kommer nog inte att försvinna på ett tag eller då den ligger mot en vass tand som river upp den hela tiden... Nä men jag ligger mest här i sängen och börjar få ont i ryggen efter att ha legat här i två dagar. Försöker äta och dricka så gott det går men det är så svårt att få i sig vatten och aptiten är inte på topp. 

Meeeeen jag är icke bitter! Endast lite ledsen för just nu skulle jag egentligen sitta på en hoj och cykla maratonspinning. :(((( jag var så jävla taggad!!!! Hade verkligen, verkligen sett fram emot det, alltså ååååh. Men jaja, det går fler tåg (eller cyklar haha). 

Jag vet inte varför jag har sådan otur att bli sjuk eller dra på mig förkylningar ofta. Jag köper att det är stress-relaterat men har faktiskt inte varit så stressad de senaste veckorna. Men det är ju just det, när man slappnar av så kommer det också. Men jag sköter mig otroligt bra med vitaminer och mineraler (genom kosten) och jag äter allt jag behöver nu. Jag äter jättemycket mer än jag gjort innan (äter som jag ska), har legat på underskott tidigare. Har inte druckit alkohol på flera veckor, jag har skött mig jävligt bra helt enkelt. Men det befriar en ju inte från virus såklart. Och min träning rullar på så himla bra också, kör mest kondition - det är det jag brinner för och mår så sjukt bra av. Ligger på ganska höga pulser också... Älskar att leka med pulsklockan! Ser fram emot att få börja springa ute så fort vädret blir bättre. Jag har ju bara kört på bandet i vinter och det var där jag förälskade mig i löpning. Fatta då hur kär jag ska bli i den fria naturen! Längtar efter att få springa min första mil ute. :) köpte mig ett par spinningskor i veckan och fattar inte varför jag väntat så länge?! Det är sådan enorm skillnad och så mycket roligare! Rekommenderar alla som spinnar mycket att köpa ett par, man kopplar på höftböjaren, baksida lår och vader så mycket mer. Det känns! 

Förövrigt så har mina underbara pojkar tagit hand om mig när jag ligger här däckad, jag är omringad av mysiga jamsare. :) 





Speciellt Smislen som ligger där så nära, så nära! Tjockisen ligger också i sängen men håller sig på ett litet avstånd. 

Nej nu ska jag fortsätta ligga här och få ännu mer liggsår ;) hahaha 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0