Random

Hääj! 

Idag är det torsdag och snart helg, fast jag känner inte av det där med helg så mycket längre. Sitter mest hemma och pluggar så jag styr mina tider själv (och det går bra?) så sovmorgnar och så kan jag ju ta när jag vill. 

Imorse blev det dock en ofrivillig sovmorgon, hade ställt klockan på 7:30 (jo, jag är medveten att 7:30 ÄR sovmorgon för många). Men jag orkade verkligen, verkligen inte! Snoozade till den där vidriga signalen som jag måste byta ut, hehe. 

Jag var lite trött i både kropp och knopp, igår ledde jag pass och därmed även tränade första gången på 2 veckor efter influensan. Och jag säger det, det är så vidrigt den där första gången... Asså, svinkul såklart, jag hade längtat som fan efter att få köra igen! Men jag var inte hundra och det var riktigt, riktigt jobbigt. Trodde hjärtat skulle stanna några gånger! Men nu har jag förhoppningsvis kört ut allt. :) Dessutom har jag faktiskt träningsvärk idag och då vet jag hur det känns om man kommer ny till mitt pass och inte har tränat på ett tag! ;) 


Jag älskar Friskis och att leda pass och mitt nya pass! <3 

Idag jobbar jag i receptionen som vanligt torsdagar 16-22 och det är också så himla kul! 


Innan ska jag väl försöka plugga lite... Usch. Igår satt jag med vetenskapliga artiklar i flera timmar och jag fick så jävla ont i huvudet! Tycker att jag sitter och sitter och sitter, men hahaha jag kommer ingen vart! Helvetes tid det tar asså, landsvägs-snigel gällande dessa portföljsuppifter. 

Nåväl, har blir inga dokument skrivna... Så nu är det bara att bita i skiten! Lägg märke till att jag ofta beskriver det som "skiten", det är för att jag är så trött på att skriva. Kan ändå inte fatta att jag är inne på min sjunde termin. Häftigt på nåt vis! 

Ha en wonderful day folks! 

Kommentarer
Postat av: Mattis

Hej! Har du en Facebook jag skulle kunna nå dig på? :)

Svar: Hej! Linda Jansson heter jag på FB! :)
Linda None

2014-02-13 @ 14:18:34
URL: http://icaniwill.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0