Ny vecka med sol







Idag är det så underbart väder! Vårkänslor all over the place! Började dagen med att vicka på VK 12:00, underbart, fan vad jag saknar att ha lunchpassen. Hade det förra vårterminen och det är något speciellt med det, framförallt en måndag när man verkligen får kicka igång veckan. Dock var jag lite mör i kroppen idag, hehe, har inte hunnit återhämta mig från spin & cirkelfys igår eftermiddag riktigt. 

På vägen hem gick jag ganska många vägar, dels för att det bara var skönt att gå utan mål, dels för att jag ville haffa lite D-vitamin, dels för att jag ville lyssna på musik i hörlurarna, samt dels att jag ville fundera lite. 

Ja, jag ska åka till HIG imorn, det är dags för mig att gå på en föreläsning iaf. Får ångest av att inte åka, känns onödigt att vara där när jag är där. Men får väl stilla ångesten lite med att åka dit då. Och köpa ett tågkort. Dyrt. Men snart slipper man helt och då slipper man även ångesten. Kanske. Hahahahah JAG VILL BLI KLAR NU! HELST IGÅR. 

Eftermiddag och kväll ska hänges till skolan nu. Japp, på med en panna kaffe ba' å kör! 

Tjing 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0