Mhm

"Det är så logiskt, alla fattar utom du. Du har inte en aning. Du har inte en aning." 

Å vad ät logiskt egentligen? Inte mycket här från mitt håll just nu iallafall. Undrar om jag fått en släng av bengaloo eller så. Det går inte enligt mina planer just nu och har inte gjort det de senaste dagarna heller. Alltså, det vänder ju men känner mig så snurrig och efterbliven just nu dåra. Mår riktigt dåligt över mitt dåliga samvete med skolan bland annat.  Är typ såhääääär nära på att bara hoppa av men det vore ju förjävligt så nära mållinjen. Det var en annan jävla mållinje jag precis hade nått också, men det sket sig visst. 

Japp, jaja. 

Nu ska jag iallafall gå iväg och vicka på jympan och sen ska jag kanske dränka min ängslan med nån bärs eller två. Sugen på öl faktiskt. 

Tjohej då! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0