L ö r d a g s a f t o n


 
Soffläge. Trött som tusan. Tända ljus. Romatiskt för en. Melodifestival i bakgrund (orkar inte riktig titta). Sunkig mat. Kattor. Mysdress. En tanke om plugg. Trött i kroppen. 

Hahahaha typ så ser min fabulösa afton ut! Hade kunnat göra annat, finns alternativ. Men L.J skulle plugga var tanken, men är så väldigt trött. Det var jobbigt att leda passet idag, influensan vill inte riktigt släppa taget om mig än. Är inte sjuk längre men min kapacitet ligger ungefär på hälften och så kommer det väl vara några dagar till. Men jag skriker mer på mina motionärer ju tröttare jag är. Haha. För att orka själv typ. Men det var lika kul idag som vanligt! 

Sen mötte jag upp J.S vid hennes jobb och snacka lite skit och uppdatering. Sen följde hon med mig till Willys och handla, vilken jäkla tid det tog för mig! Sådär seg och landsvägs-snigel-antog i affären, vet inte riktigt vad jag är ute efter. Men hem med fyra påsar kom jag iallafall. Men oj, det tog alldeles för lång tid för mig att äta middag så nu ligger jag här helt urlakad. 

Måste ta tag i framtiden, dvs plugget, men orkar inte ikväll tror jag. Jag vet inte ens vad jag skriver, så trött är jag. 

Kanske lika bra att jag lägger mig? Ska jobba imorn 9-15:45 in the repa, sen korta intervaller med Jennifer följt av Peters cirkelfys. Hur ska en orka? Men det är ju så jävla kul! :) 

Nej, godnatt typ. 







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0