Kärlekens dag

God förmiddag! 





 
Idag är det alla <3 dag! Trevlans kan man tycka! Jag har gått från att vara sådär extremt puttinuttig och mysig - det måste firas, till att tycka att det är kommersiellt skit och att man ska visa sin käresta och alla andra lika mycket kärlek oavsett dag. Och nu tillbaka till att det är puttinuttigt och gulligt och borde firas! Why not? Självklart ska man visa kärlek årets alla dagar men när det nu finns en sådan dag till förfogande så kan man väl ta vara på det? 

Själv har jag ingen sweetheart att fira med men nästa gång jag har det så vill jag ha allt, blombud, choklad, champagne, middag osv osv. Lite gammaldags som jag är så tycker jag att mannen ska uppvakta! Men såklart även kvinnan ska uppvakta sin karl tillbaka, varför inte ge han en parfym som du själv tycker om så kan han gå runt och dofta underbart. :-) 

Jag ska iallafall strax bege mig mot ett spinningpass och ge mitt hjärta lite extra kärlek dagen till ära. Sen ska jag fira alla hjärtans dag med en fin vän, får se vad vi styr för upptåg! ;-) 

Extra mycket kärlek till er alla idag! Och ni som hyser lite extra känslor för någon men inte vågat framföra detta, speak up idag vettja. En dag kan det vara för sent. 

Puss! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0