fredag!!


HAHAHAHAHA! Alltså alla dessa roliga bilder, jag orkar inte! Sådär har man ju känt, men vad fan lite spänning förgyller tillvaron och sätter fart på magen! Vad spelar det för roll om hundra år? Tror jag kanske ska skicka lite risky-texts ikväll efter något glas till folk som minst anar det. Det är skitkul, bara för att driva liksom. Man kan få riktigt makabra svar tillbaka! ;-) 

Jaha, fredag - yaaay! Tog sovmorgon eftersom jag har flexibla tider med mitt plugg. Dock tog jag lite för lång sovmorgon... Kom försent 3 h till "arbetet". Det kan det vara värt! Och ni behöver inte oroa er att jag är oseriös, har hallt under koll sörrö!



Om några timmar ska jag på AW på jobbet, mysigt! Sen käka på tilltugg med en kollega, mysigt det också! :-) 

Idag är jag inte arg, har haft lite problem med ilska i veckan, känt mig nästan lite julilsken som Karl-Bertil Johnssons farsa. Mest på grund av trötthet och någon gång för att jag var hungrig. Ja, men ibland är inte humöret på topp men tur är att det går över snabbt! Lite såhär har jag sett ut i mina arga stunder... 


Inte en särskilt trevlig person att möta på i det där tillståndet, hahaha. 

Nej, nu ni, nu måste jag återgå till studierna. 

Tjingeling! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0