Blekt



Tjoflöjt! 

Sitter med blekning (!) i håret... Kände att det var så jävla dassigt i utväxten som är färgad och inte blekt. Måste passa tiden bara så jag inte blir sådär vithårig in i hårbotten. Usch, så fjortis jag skulle se ut. Är alltså endast i botten,  och givetvis inte i längderna. Kanske kan det liva upp, då antingen att det ger mig ett litet lyft eller så ser jag lustig ut. 

Idag var jag på riktigt jävla dåligt humör tidigare. På grund av hunger, det blev så konstigt med maten när jag skulle ta 11:00 tåget och direkt till skolan. Var inte hungrig när jag hade möjlighet, sen smååts det konstighet. Väl tillbaka i Uppsala gick jag på spinning och efter det var det inte kul att vara med mig, det fick morsan känna på. Förlåt igen mamma, i love you! <3 ja sen åt jag, men först var jag tvungen att ta mig till en affär och sedan gå hem med all packning. Usch, ogillar dagar man måste pendla. 






Nej nu ska jag kanske skölja ur blekningen, på återseende! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0