Blek och humor

Ja herregudars, man samlar på sig diverse i-landsprobs. Nu när solen var framme i 2,5 dag så såg jag hur äckligt blek jag är! Haha, det jag typ inte sett när det varit så grått och mörkt och tror att speglar och belysning har lurat mig. Så idag ska jag sola har jag tänkt och sen göra det några gånger till. Det är inte bra med solarium, jag vet, men jag känner mig så trött och grå utan lite färg på kroppen. ;-) 

Först blir det spinning 16 med favvon J.S! <3 är dock jävligt trött i kroppen efter alla mina dubbelpass hahaha. Men imorgon ska jag ha en vilodag. 

Syrran och jag är ju lite sjuka i huvudet och har vild fantasi och humor. Sist hon var hemma för 2 veckor sedan gjorde vi några videos, hahahaha garvar ihjäl mig varje gång jag tittar på dom! Kan inte lägga upp dem här för jag vet inte hur man gör, samt att jag är rädd att materialet kan vara stötande. Men här är lite bilder från en av videorna. 




Där har ni Lis-Marie och hennes psykolog! 

Kyss och hej! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0