I'm back!

I'm back! Inget långt utlägg om varför jag inte bloggat sedan februari. Har bara inte tänkt på det, haft annat att sysselsätta mig med. ;-) Men nu fick jag plötsligt lust! 

HT-13 blev kursen Personlig Tränare 30 hp och det känns fantastiskt rooooligt! Skjuter på den där C-uppsatsen en termin så får jag ta tag i den skräcken i vår. 

Idag var jag med morsan på gymet, bi körde på F&S (såklart) i Ultuna. Körde ett enkelt helkroppsprogram med henne, kan köra s om man är nybörjare. Med maskiner, för att vara säker på att följa rörelsemönstret samt undvika skador ( i fall man är nybörjare). Vi hade kul och jag känner i kroppen jag för jag körde också, vi körde varannat set. Hahaha när vi skulle köra mage så fick jag som jag ofta får, en garv-attack! Fy fan kunde inte sluta hahaha! Men det var ju på rätt ställe så att säga, nu när det ändå var mage vi körde. ;-) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0