Sjukling och benböj

Häääjhäääj! 

När man kollar tillbaka i arkivet i denna blogg så tycker jag att jag har bloggat mycket när jag legat hemma sjuker. Haha, man hinner väl inte annars och när man är sjuk orkar man inte så mycket heller (man och man, vem är denne man, jag). 

Joråsåattteee nu var det dags igen för det. Ligger som ett åbäke och tycker synd om mig själv, skitsynd om mig själv! Det sägs att män blir väldigt ynkliga när dem blir sjuk, men jag är nog värre! Jag blir jätteliten och vill bara ha kuckelimuck-medicin. Det fick jag igår också så det var ju en fröjd. :) 

Såhär ligger jag! Orkar inte ta mig upp! 

Igår var det en riktigt lååååång dag i Gävle, började med teknik på Gävle Kraftsportklubb. Bra att gå igenom det vi gjort hittills. Och hahaha jag har så svårt att få till benböjen! Så stel (men igår hade jag extrem träningsvärk överallt också). Och faller bak, faller bak. 

Ungefär sådär kan det se ut, här ser man ju att ryggen har inte perfekt svank och hälarna åker upp. Men, efter hjälp av Bergström så funkade det tillslut ändå. 

Efter vi var klara hos Bergström var det vidare till HIG för rörelseträning och rörelsanalys. Där nånstans började febern knacka på och halsen göra ont. Hursom, jag är alltså underrörlig i de flesta banorna. Alla utom bröstets rörlighet. Tycker detta är lite intressant, jah tänker att jag borde iallfall vara ganska normalrörlig eftersom jag leder jympa. Men det behöver förstås inte vara så. En sak är säker iallafall, mer flex-pass för fröken Jansson! 

Efter HIG var det Fjärran som kallade och träning med adept, riktigt duktig var hon igår. 

Nu ska jag bara vila heeeeela dagen och kanske sova mer. Trist, hade behövt springa mina 5 idag om jag ska bli klar i tid med uppgiften. Men man kan aldrig styra vad som händer. :) 

Tjingeling! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0