Röra!



Hahaha fy tusan hur det ser ut i denna lya! + lyans ägarinna! Dessa lockar här ovan är en följd av en 3-dagars inbakad fläta. Hehe. Tror jag fick lite mer energi och kraft iallafall när jag var tvungen att gå till affären och köpa snus. Fast det var jobbigt att ta sig! Usch, låter som jag skulle blivit drabbad av något hemskt eller låg dödssjuk. Det är jag ju absolut inte! Men som tidigare nämnt så blir jag rejält sänkt av feber. 

Ååååh jag har så mycket att läsa, har tydligen en tenta snart.... :/ önskar att man kunde gå och lägga sig och sen när man vaknar ba' - allt ligger lagrat i hjärnan! Så effektivt det vore! ;) fast kanske inte så kul ändå. Ska iallfall ge mig ett litet försök på att städa upp lite här. Sen tänkte jag skriva klart det där lilla sista på min ansökan och skicka iväg den..., pirrigt! Behöver komma härifrån! Spännande. " anything can happen."

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0