Måndag

Tjo! Sitter och fixar & trixar med en ganska menlös uppgift. Eller ja, menlös och menlös. Den fyller ett syfte, absolut. Men tar extra tid som kan läggas på annat istället. :-)

Idag har jag haft en underbar träningsdag! 5 km i ett härligt pulsspann, rygg, triceps och bröst. + ett spinningpass. Det lustiga är att för några år sen avskydde jag att springa och spinna, nu är det typ det bästa jag vet! Man måste ge allt en chans innan man ratar det...

Fått en del gjort gällande skoluppgifter också, bland annat ett träningspass till min ena adept imorgon. Tror det kommer bli gryyymt! 

Måndag är det och det är första gången på några veckor som jag mår riktigt bra en måndag. :) känner mig energiförsörjning och sprallig. Helgen var bra, men som vanligt allt för kort. Fredag, mys, middag och vin med Lollo. Lördag jympabomben på Frille (såååå KUL), sedan 25-årsfest på vaksala torg (jajamen, mitt på torget haha) närå men riktigt roligt partaj. Söndagen bestod av plugg bland annat. 

Mhmmmm imorgon skoldag igen, fm på Gävle Kraftsportgym med Bergström. Eftermiddag med träningslära, följt av träning med adept. + ett benpass för mig på Fjärran. Lååång dag. 

Man kanske skulle göra något åt den här layouten..... Ha ha ha ha. Hej! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0