Måndag är det idag!

Måndag, måndag, måndag! En helvetes-dag har jag tyckt i några veckor, men nu ska vi inte börja veckan med sån negativitet! För att idag fick jag sovmorgon. :) alltså, vad det gör mycket. Anledningen till att jag avskytt måndagar senaste veckorna är för att jag inte kunnat sova, legat och vridit och vänt. + att jag varit bakis några söndagar. Usch. Men senaste veckan har jag sovit som en gud! 

Har fått ett problem på nacken, nåväl inget livshotade, haha. Missade de sista två dagarna på HPB förra veckan när jag låg skitsjuk, men som tur är skulle jag kunna ta igen det nu tor-fre. Hurra! (De kommer till skolan, är fristående) men nu fick jag just ett mail att det är imorgon samt onsdag. Men jag har andra lektioner då samt adepter. Adepterna kan man väl kanske flytta på men man får ju inte missa lektioner. Aja, lär få bli så, kan ju inte sitta och åka till Sundsvall för HPB'n som de annars skrev att man fick lov att göra. Eller varför inte, kanske finns ett äventyr där å! Haha. 

Ska strax bege mig mot Gävle och Fjärran Höjder, träningslära står på schemat. Kommer inte ihåg vad vi skulle göra idag, men det visar sig. #nollkoll


Dagens outfit består givetvis av träningskläder. ;) denna dag tights från Nike och linne från SOC, hahaha vem fan bryr sig!? 

Trevlig dag önskas! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0