Det närmar sig.

Livet börjar i slutet av din bekvämlighetszon. 

Allting skapas alltid två gånger - först mentalt, därefter i handling. 

Mycket handlar också om viljestyrka. Jag har väldigt stark vilja och det har fått mig att få som jag vill många gånger , samt gett mig styrkan att kämpa. Jag får alltid som jag vill. Nej, så är det såklart inte för så fungerar det inte. Men jag brukar visualisera framför mig att det jag vill redan finns här, då blir det enklare att kämpa för det. Det ända som hindrar mig just nu är just trygghetszonen. Samt rädsla. Jag vet inte vad min rädsla grundas på, kanske bara känslan att släppa allt och ge det ett försök. Kanske rädslan för att misslyckas (men alla misslyckanden är ju en lärdom). Kanske rädslan för att aldrig återvända. Tänker för mycket, måste bara göra det! Jag har en känsla att det kommer att vara frigörande och självförverkligande. Och vad kan inte vara underbarare än det? Men det här lilla (?) fröet är just nu i mental handling. Så småningom snart blir det i fysisk handling. 

Och ni som läser har inte en aning om vad jag menar. Det handlar såklart om mina framtidsplaner och ni som känner mig vet vad det är jag vill. :) 

Trevlig dag! Herregud klockan är bara strax efter sju... 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0