Dammsugarpåsar bland annat!

Haha... Fan va lyxig jag känner mig när jag nu legat i sängen i typ 2 h och bara dragit mig! Är inte ofta man har tid eller möjlighet till detta numera. Så jävla skönt :) men jag märkte när jag gick upp en sväng för att pissa att träningsvärken har icke gett med sig efter 9 h sömn. Aaaaajjjjjj! Men jag är nöjd ändå med det. Är ganska mycket nybörjare på gymet och har väl inte, i ärlighetens namn utövat så värst mycket styrketräning heller (bortsett från skivstångspass och liknande samt med egen kroppavikt). Nåväl, satte ihop ett benpass som jag körde i måndags och kvittot på att det lyckades märks i mina ben! Känns att man börjar komma in i tänket och tekniken. :D igår gick vi igenom marklyft i skolan och det gick mycket bra för mig. Stor skillnad från benböj, trodde faktiskt det skulle vara tvärtom men tji fick man! 

Ja, ingen skola idag. Ska sitta med uppgifter och planeringar at home. Och dammsuga golvet! Ha ha ha i fredags lacka dammsugaren ur... Och därmed även jag! Hade köpt universaldammsugarpåsar förut, nu när jag då skulle byta påse råka jag ha sönder den. Fick sopa golvet.... Hahahaha jag har verkligen inte hunnit köpa nya påsar! Jepp. Tjingeling 


hejsvejs! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0