Att skratta är bra!



Hehehe, idag var det kul. Riktigt, riktigt kul... Finns så mycket att titta på på dessa lektioner! Men även att, återigen Linda Jansson är stel. Fruktansvärt stel! Finns sjukt mycket att jobba på alltså. Bäst att börja hos sig själv också om man ska kunna hjälpa andra. 

Det uppstod mycket tankar idag också, träning är så mycket mer än att bara "träna". Man lär sig tänka på sätt man kanske inte gjorde innan (åh, man och man igen... Måste bättra mig!) fast jag tror ändå att när jag skriver man så talar jag faktiskt för fler än mig själv. Fick också x antal skrattattacker idag! Passade ju ypperligt när vi skulle kolla transversus abdominis - han fans där han! Hahaha, mycket "kläm & känn" på varandra under dessa lektioner. 

Kommentarer
Postat av: Anna-Lena

Ser fantastiskt roligt ut och han som visar dig ser ju oxå läcker ut, ler

2013-10-28 @ 21:41:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0