Att sitta på samma stol flera timmar!


Där borta... Där bakom mig, där man ser en liten rosa PC, där har jag suttit större delen av dagen! Fiii fan, börjar få ont i ryggen! Men har ju pluggat iallafall genom att den där knuffen i arslet kom ba' plötsligt av sig själv (tack å bock). Men jag har sååååå mycket mer/kvar att göra med uppgifter jag inte på påbörjat än som snart ska in.... :O + den stundande tentan... Oj, oj. Ja, jag skulle ju inte be någon komma till mig och fråga om studieteknik, hahaha. Men jag har fan nästan klarat det mesta med min teknik (skjut upp & gör i sista stund). Att man inte lärt sig efter nästan 3 år?! Svårt att få en gammal jycke att sitta sägs det. 

Men jag ska vara så sjukt effektiv i veckan har jag tänkt. Japp. Sedan är det Hudiksvall i helgen, halloweenparty med maskis coming up! :-) ska bli kul att klä ut sig! 

Fortsättning följer. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0