Trasig på ett bra sätt


Men tjena! Kan säga att jag har ont lite överallt idag. Kutade en mil igår för första gången och det känns idag kan jag lova... + att jag tog PB i mark, bänk och benböj igår. Det där med milen har jag planerat att göra ett tag men den senaste månaden har varit fokus på 5 km pga en skoluppgift. Gick sisådär med den, den senaste månade har jag varit förkyld/sjuk drygt tre veckor av fyra. Ni förstår ju själva matematiken där. ;-) Det är tur att det är själva analysen som är viktig i uppgiften. Iallafall, igår så fick jag ett infall och körde milen. Det gick bra men fick ju såklart lägga upp det helt annorlunda än när jag springer 5 km. Mycket mentalt måste jag säga när det är på band eftersom det inte finns så mycket stimuli runt omkring. Jag har min lista med låtar   som tar mig framåt. Sen är jag envis, fruktansvärt envis. Har jag bestämt mig så ska jag! Hamnade under timmen, 58 min och 49 sek. Det var den enda förväntningen jag hade, att komma under timmen. Nu ska jag förbättra tiden och ett mål jag har längre fram är att springa en halvmara. 

Men det känns som sagt i benen idag, haltade till och med lite tidigare... Haha. 

Här kommer ett litet bildregn från lördagen, mest bilder på mig själv, syrran och Marcus. Vart full som en kastrull sen och glömde ta kort på alla andra... Har för mig att det gick runt en vanlig kamera under kvällen också? Jaja... Here comes the rain... 

















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0