Träning, plugg, träning, plugg.

Yohoo, tjoho, tjena! 

Härligt med lördag och härligt med helg! Själv spenderar jag den med träning och plugg. Haha alltså jag fattar inte hur jag ska få klart en uppgift till måndag. Men det ska gå! Sen så tenta-pluggar jag omlott med det. Det är bara att köra! 

Igår sprang jag fredagsfemman sen pluggades det som sagt. Har upptäckt att jag tydligen fick skavsår från sport-bhn när jag sprang milen i veckan. 

Någon van köpare, är det vanligt att det blir så? 
Nåväl, idag har jag på fm gymat med Kristin. Roligt att köra med någon annan. :-) vi körde bland annat det här. 

Jag är rätt sned här, pga att min axel ät inte helt bra än och jag borde därför ta lättare vikt men så blev det inte. ;) annars så är rörelsen alltid viktigast, rörelsen kommer före belastningen. 




Nu ska jag plugga någon timme men har redan hoppat i nästa träningsoutfit. Dags att köra mitt jympapass 16! 


Well, later aligator! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0