Segare än segast är jag

Tjoho, godafton & godkväll! 

Hela dagen har jag varit trött. Eller ska inte ens säga trött, seg ska jag säga. Imorse försov jag mig drygt 4 h...! Och när jag vaknade hade jag liksom sett det senaste halvåret i revy, alltså jag drömde mig typ igenom hela senaste halvåret och dess händelser. Kände mig aningen groggy när jag vaknade och var nästan tvungen att fundera på var jag var och vad som gällde i livet just nu. Måste gått åt jäkla mycket energi under natten med tanke på allt möjligt som hänt. Ja jag förändrade ju mitt liv ganska drastiskt för ett halvår sedan. Och jag är så nöjd. :) 

Sen skulle jag börja plugga men musten har liksom gått ur mig. Kände det igår redan på lektionen, jag vet inte det slog mig bara plötsligt att jag har gjort så mycket uppgifter och tenta osv. Men det är så mycket mer kvar att göra, mer än det dubbla. Orken sjönk bara igenom mig och jag försökte ta mig tillbaka till fokus men har inte lyckats än idag. Började städa istället, sen drog jag ner på stan för att köpa en hårfärg. Kom hem, käka lunch väldigt sent. Gick upp på vinden för att leta reda på julsaker, men alltså hähä, det är knappt några saker som är mina där uppe. När jag hade tagit ner dessa saker började jag pilla med det men gick sen upp med granen och dess tillbehör igen... Kanske lite ivrig att ta fram den nu. ;-P ett år var jag så jävla ivrig att jag råka slita sönder granen hahahaha. Sen kom Jennifer och hennes mor för att hämta mig, vi skulle gå på hennes spinning. Alltsååå woooow, där blev jag pigg! Fy fan, det är sådant drag och pepp i den där kvinnan! Det gillar jag, hon är min favorit spinnare och dessutom den som fick mig börja med spinning. Vilken grupp hon har också, inte en jävel håller käft där inne - alla skriker med! Så härligt! Men sen när jag kom hem och hade ätit och duschat (och färgat håret) så är jag nu helt seg igen. Mååååste skriva, orkar inte skriva. :-( 

Kvar att göra framtill 16 jan; coachning-uppgift in, AFA-uppgift in, idrottsmedicin redovisning, hemtenta coaching, hemtenta mental träning, tenta kost, redogörelse för adepter. Med mera, med mera och allt överlappar varandra. Jag är så duktig som klarar detta! Klapp på axeln till mig själv. 

Hämta ny krafter och köööör ba! 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0