Pre-tenta

Hej hej!
 
Sitter och tentapluggar, passar på att ta en av alla dessa "välförtjänta" pauser. ;-) Många sådana är jag värd, verkar jag anse... Well, känner faktiskt ingenting om hur det kommer att gå. Det jag känner är att jag inte har pluggat så mycket inför den som jag borde ha gjort. Men det är ju en sak i sig. Kan ju inte direkt säga att jag hade kunnat lagt mer tid på det heller, i sådana fall om jag skulle ha offrat nån timme av min dyrbara, älskade sömn. Inte fan skulle jag offrat träning i alla fall. Ja, men det kommer tillfälle för omtenta också sörrö, så atte... det löser sig!
 
Igår ökade jag mitt PB i marklyft, tog 70 kg förra veckan, igår 90 kg! Var så jävla stolt! Det sitter bara i skallen. Det ända jag tänkte var rörelsen, sen att den här jävla stången ska upp (oops hur lät det där), hehe och upp kom den! Hade sådant adrenalin-påslag innan, efteråt kände jag mig grym. Undra om det går med 100 nästa gång... Benböj däremot är fortfarande instabil för mig. Där vågar jag inte lassa på, detta för att jag inte är helt 100 i rörelsen än. Det blir bättre och bättre men jag är så stel, stel i soleus och spänner mig och blir rädd. Men jag jobba på't!
 
Långa dagar återstår denna vecka, imorgon tenta på fm, föreläsning på em, följt av träning av adept. Funderar på att köra med henne imorgon faktiskt så jag också hinner träna. :) Fredag också lång dag med föreläsningar. Sen klassferka, innan det tänkte vi träna och relaxa på fjärran, skönt! Ska nog köra intervaller på 5 kilometer. Igår förbättrade jag tiden på milen med 2 minuter, även det kändes så jävla bra! På lördag är det 25-årsferka för Jill, ska bli roligt. På söndag är jag förmodligen bakfull av något slag men förhoppningsvis inte överjävligt! Då har jag lovat upp mig på Alariks skivstångspass, har inte varit på hans nya fast snart hela terminen har gått så det ska bli kul det med. Har faktiskt inte varit på skivstångspass överhuvudtaget på ett bra tag. Jag kommer nog att vara mycket analyserande med tanke på allt jag lärt mig och vinklar hit och dit. Sen ska vi (äntligen) ta kort till mitt övnings-bibliotek... Ligger efter flera veckor med den läxan, hähä.
 
Jadå, åter till studierna.
  
.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0