Omtenta



Godkväll! 

Tentan är nu skriven, tyvärr gick det inget vidare. Så jag tror att jag får skriva om den. Tycker kanske inte att jag är värd att bli godkänd heller så dåligt som jag skrev. Fick blackout på vissa frågor, bland annat att förklara aeroba och anaeroba processer. Gaaah, fattar inte att det blir sådär totalt tomt när jag sitter där. Well, att få göra om den igen gynnar mig bara. Känner att jag verkligen behöver läsa mer. Nu har jag kommit in i mitt flow när jag pluggar också så det är bara att köra. YOLO typ!  

Efter tentan hade vi AFA-lektion (anpassad fysik aktivitet) med bland annat rullstolar. Riktigt intressant, men tyvärr började jag må så fruktansvärt illa efter halva lektionen, trodde jag höll på att bli magsjuk. Så jag gick tidigare, sen somnade jag på tåget och när jag vaknade mådde jag inte illa mer. Så svaret var sömnbrist. Vad jag önskar jag vore en sån där typ av människa som inte var specifikt beroende av sin sömn. Så mycket enklare det skulle vara. :) 

Längtar till att springa imorgon igen! Tror jag har hittat min grej. :))) det är så kul att ha ett mål att sträva efter också! 

Natti natti! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0