Mörkerskrivning

Ja då var det plötsligt söndag då mina kära vänner! 


Och här sitter jag i mörkret och skriver (fast det händer ingenting i dokumentet, hur går det ihop?!). Ska redovisas imorn det här... (High five) jag tror att det är mest tomma ord från mitt håll när jag skriver om mitt sk. pluggeri... Låter mer än vad det är. Men jag försöker ju iallafall, alltid värt nåt det!

Ny vecka imorn då, ser la ut som alle andre veckor typ. HIG, GKK, Fjärran H. På dagtid alltså. Sen händer det lite annat på kvällarna. En annorlunda sak den kommande veckan är kursens första tenta... :O De senaste terminerna har bestått av uppsatser, stora skrivuppgifter, någon enstak hemtenta mm. Har glömt bort hur det känns med tenta. Men jag tycker det är lite spännande! Man vet aldrig vad som kan dyka upp. Vanligtvis brukar man ha några dagar innan till förfogande att plugga inför tentan. Men icke det, haha det får gå som det går. Torsdag 9:00 börjar den, håll gärna tummar! 

Jo, nej åter till dataskärmen! Tjing! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0