Jympatime





 
Idag vikarierade jag. Har typ vickat 2 gånger denna termin, inte alls hunnit. Tråkigt faktiskt och det känns som jag inte ens hunnit köra mitt pass så mycket eftersom jag har en gång ena veckan och två gånger andra veckan. Idag passade jag på eftersom jag kunde! Det var roligt men det var bara 14 pers där ute på ultuna 18:00. Det blir ett helt annat ledarskap då! Jag är van vid betydligt fler och att det är ös i rummet, men det är kul att köra med lite olika grupper. :) Men det var bra ös för art vara så få och dessutom är allt relativt, det hade ju lika gärna kunnat vara 0 personer, haha. Men snart (eller helst redan nu) är det dags att göra nytt pass.  Ska återgå till min gamla stil, provade lite nytt denna termin men jag trivs bättre i det andra så så får det bli! Har redan några låtar på lut. Fördelen med att åka mycket tåg - lyssna på musik till jympan! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0