Ja

Jösses Amalia! Fruktansvärt jävla trött... Dessa tidiga morgnar dödar mig! Jag tänker aldrig mer pendla. Aldrig, no way José! Flyttar dit jobbet finns, spelar ingen roll vart. Har åkt kommunaltrafik för en livstid nu känns det som. Älskar PT-kursen men hatar hur hektiskt det blir med (oftast) så långa dagar. Men snaaaaart är det jullov och sen lite hektiskt till, efter det börjar nästa kapitel. 

Idag blir det massa träning, har inte bestämt mig för vad än. Funderar på att testa en sak jag aldrig gjort tidigare. :) men först ut är GKK, har för mig att vi skulle "köra loss" idag, en kan ju hoppes på det! 

Är sugen på att festa igen efter lördagen som var så kul. Är bjuden på ferka på lördag och hade tänkt gå med jag har den stundande tentan nästa torsdag. Eftersom man knappt hinner plugga i veckorna så borde jag nog plugga i helgen... Och vara pigg i skallen på söndagen. Men man vill ju ha lite kul också! Jaja, la se hur det blir. 

Tjena hej! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0