Hälsingland-party

Sådärja, sitter på tåget mot Hudik. Party ska det bli och hoppas det kommer några snygga urinvånare dit. Jag har fått någon hookup på dialekter, är en kille snygg och dessutom har en bred dialekt , ja då är det kört! (Såvida han inte är dum i huvudet då). ;-) 

Började morgonen med ett benpass hemma (glad att jag har den där skivstången) och jag är nästan 100 på att det blir rullstol imorgon. Det är speciellt de där utfallen, bränner i röven på en gång. Man liksom får träningsvärk redan under hela utförandet. Hehe. 

Reflekterade när jag stod i spegeln imorse att det tonats lite på magen. Kul, "the second you stop wanting something it will come to you". Menar inte att jag inte vill ha det men har inte ens tänkt på det eller kämpat för det. 
Den är ju långt ifrån perfekt men den har ändå lite konturer. :-) tror den enkla förklaringen är att jag legat på underskott några veckor (av kalorier alltså), ofrivilligt men har glömt bort eller inte hunnit ibland. Det låter kanske inte som att det här går ihop, men har iallafall ätit regelbundet. Hade jag inte gjort det hade jag istället lagrat fett på grund av att kroppen går in i svältläge. Men jag försöker bättra mig med mina vanor! Jag vill inte ligga på underskott, jag vill ligga som jag bör göra. 

När jag kommer fram till familjen Jansson/Eriksson ska vi börja göra oss i ordning, bilder kommer komma upp imorgon (om jag orkar). Då får ni se vad vi var utklädda till, fast det kommer ju komma på fejjan redan ikväll, såklart. Haha ;-) 

Ps. I got a burning hot desire, no one can put out that fire. Except you

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0