Hälge

Oj, det är några dagar sedan nu... Allt på grund av det hektiska livet jag lever. ;-P Hehe, gud det är söndagskväll och jag har inte ens slappnat av en enda gång denna helg! Till och med idag har jag varit stressad och färdats hit och dit. Skulle ju ha filmmys ikväll, men det fick utebli. Istället är jag stuck med en rapport om doping samt två filmer med samma ämne. Kul jul! 

Sammanfattning av helgen; 

Fredag - två mysiga föreläsningar/lektioner, träna och bubbla på fjärran med klassisar, äta tillsammans, sen till klassfesten. Riktigt roligt och festlig känsla, vi pendlare skulle ta 23-tåget, dels för mig för att jag skulle ha passet dagen efter osv. Kommer in i dimman, känner att jag orkar inte leva längre i mitt inrutade liv, blir fullare och bestämmer mig för att festa vidare. ;-) de andra från Uppsala kände samma sak. Blev Allstar sen 03-tåget hem. Var väl hemma runt halv fem, då hade jag varit vaken 1 dygn typ hahaha. Kände liksom på vägen hem när jag vandrade från stationen med min stora truck på axlarna att livet är inte speciellt glamouröst hahaha. Just den känslan att vandra med tungt så sent/tidigt. 

Vaknade bakis på lördagen, vet inte var tiden tog vägen heller fram till 16 då jag hade mitt pass. Men det hann bli lite mys iallafall. Jaaa, sen hem efter passet, svira om. Åkte till Ekeby där det var 25-års fest för Jill, Det var också riktigt kul, hade inte tänkt gå ut... Men jag hakade tydligen på ;-P flurran vart det och det var riktigt najs där igår! Vandrade hem med höga klackar och en låt på repeat i öronen. Blev lite efterfest också. 

Idag vaknade jag och kände mig sjukt seg, somnade om till halv ett typ. Ja sen var det massa saker att fixa och greja med fram och tillbaka, Sen till Friskis, P skulle hjälpa mig med att ta korten som jag skrivit om tidigare (övningsbibliotek), gick även på hans pass. Fy fan, kände i slutet att jag knappt kunde lyfta axlarna! Så som det ska kännas med andra ord! 

Blev några hyfsade bilder iallafall. 









Sen att jag ser lite menlös och förjävlig ut i fejjan är ju en annan femma! 

Tjing! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0