Godnatt du söndag!

Men Gud så jäkla skönt! Jag har liksom sovmorgon imorn ja'! Är ICKE vanligt för mig en måndag. Fick reda på det tidigare i veckan, höll på att börja grina av lycka! :) älskar sovmorgnar, älskar sovmorgnar på måndagar ännu mer. Men min kropp har vant sig att sova cirkus 6 h nu för tiden. I torsdags åkte jag hemifrån som vanligt strax innan sju och kom hem drygt halv åtta på kvällen. Så var jag så seg, för trött för att träna, för att plugga, för att kolla på tv. Så jag beslöt mig för att sova, somna vid 21, vakna 03. Hähä, då hade jag sovit mina 6 h. Somnade om sen iaf. Men åh, så underbart imorgon kan jag välja, träna innan eller efter. Det får vi se när jag vaknar hur jag som känner dårå. ;-) 

Har kommit hem nyligen från middag hos farmor, allt för längesedan vi umgicks. Vi brukar vanligtvis ses väldigt ofta men jag har ju haft kasst med tid på senaste. Så det var mycket trevligt! :-) men vet ni vad, från och med nu, alltså denna kommande vecka så blir det lugnare. Jag slipper åka lika mycket och framförallt slipper jag vara borta så långa dagar. Skönt att hinna med lite mer runt omkring. 

Har varit en skön helg, fast alldeles för snabb (som vanligt) men oväntade händelser på flera fronter... Spännande kan det bli ibland när man minst anar!  

Ja, men livet är underbart tycker jag! Jag ligger här i min stora, sköna säng och ska få sova ut och mysa med mina jamsare. Sen väntar en ny spännande vecka och det kommer bli en rolig helg nästa vecka. Framförallt för att vi får hem Lill-Jansson! Och innan helgen ska jag mata av massor av uppgifter. 

Im the worlds greatest! 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0