Frulletime


Mmmmmm frulle! :-) Älskar frukost men på senaste har den varit så stressig med de tidiga morgnarna så man inte hinner njuta ordentligt. Idag misbehavear jag, skolkar! Pallar inte, behöver ett break. Framförallt från de långa dagarna när jag är borta 13-14 timmar. Men jag ska plugga hemma, känner att jag behöver det inför tentan samt en annan uppgift. Dessutom behövde jag sömn...

Den där frukosten ovan är iallafall en mysig start på en lång pluggdag. Det är kaffe, smoothie gjord på naturell yoghurt med bubbar, blåa bär och hallon, ägg (som jag äter på ett mongo-sätt), rostat surdegsbröd med makrill, kalkon och keso. Gott! 

Jag har det så bra, för orkar jag inte diska så kan alltid den här lille herrn kirra det! 

Har inte bestämt vad det blir för träning idag, haha får försöka hitta en muskelgrupp som inte har träningsvärk, ;-) benen är totalt uteslutande, framförallt vader, rygg och biceps likaså.  Mage skulle jag kunna satsa på och baksida axlar. Viktigt för mig att stärka upp baksida, viktigt för alla att ha en bra balans. Borde nog satsa på flex idag, eller yoga. Om det finns något pass idag! 

Vilka är ni förresten som läser? Vore kul om ni lämnade ett litet hej i kommentarsfältet! Va inre blyga ;-) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0