Fokus

Hahaha alltså what the fuck! Det här har jag funderat på litegrann, jag sitter för att slutföra en uppgift. Är inte särskilt mycket kvar att göra på den heller. Men så sitter jag här på min kammare och ska skriva, har datan framför mig. Det ända som är, är att dokumentet är huller om buller kan man säga. Ska bara skriva ihop och flytta upp och ner. Men det händer ingenting! Jag bara sitter och stirrar, orkar inte. Är rädd att det ska bli jobbigt... Men det är väl för fan bara att slutföra skiten?! Istället tittar jag på fejjan, går in på insta, kollar in andra bloggar osv, sitter här med min egen blogg. Sen så bara, nu då, nu kör jag. Äej, ska bara kolla fejjan en gång till. Jag kanske ska fixa foto till alla mina kontakter...? Typ så... Hahaha så här blir det ofta. Vi hade en föreläsning i fredags i mental träning gällande koncentration. Japp. På noll. Jag har ju ny lur, 5S så det är lite kul att pilla med den! 

Nej men nu har jag skrivit av mig lite gällande detta så atteeee, nu kanske det går då! 

Hej svejs! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0