Crazy cat lady

Jag vill liksom inte gå och lägga mig fast klockan är sent. Ja, jävligt sent om man ska upp 05:30, hihi. Orkar inte lägga mig! Det är mycket roligare att vara uppe. :) Men ja, nästa termin snurrar vi runt rutinerna igen. Jag är en sån där nattuggla och fingrarna blöder på tangenterna nattetid. Eftersom det är uppsats som ska skrivas så passar ju det ypperligt. Men jag vet att jag kommer sakna det här också, full rulle och att det händer saker hela tiden. Fast det ändå gör mig stressad. Äh, det är ju kul det här nu för man får det sociala under dagarna. Jaoooo... Har massor av arbete att skriva och tänk om jag hade fått göra det nu... Men man måste sova säng. Med katten! Fan vad jag älskar katterna. Stackars Mittens fick ta igen försummad tid imorse när vi låg och kramades nästan en timme. Usch, tycker inte om att försumma honom, speciellt inte då han är så social och kräver mycket uppmärksamhet. Men nu är han mycket nöjd, jag har gått runt och pussat ihjäl honom hela dagen. Han är allt-i-allo; min katt, min chef, min man, min värmekudde, min sällskapsherre, min bebis, min kärlek och så vidare. 

Nej nu då är det dags, imorgon väntar coachande ledarskap, mental träning samt adept. 

Tjohej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0