Heppåre!

Sitter & lyssnar på latinomusic & drömmer mig bort till Playa del Ingles i mars. Så jäkla skönt det ska bli! LÄNGTAR!! Hade ingen semester i somras, lämnade knappt stan i somras heller! Utom när jag var på Lillsved samt en kryssning som inte vart helt lyckad för min del. Det var både plugg & jobb i somras så jag tycker jag är grymt värd att få åka bort!!!
 
Förutom att jag sitter & drömmer mig bort sitter jag & småslipar på det sista av vår B-uppsats, tror den blir riktigt bra när den är klar. hehe det har ju varit blod, svett & tårar så förväntar mig inget annat!
 
Nu är det ett par månader sen som jag skrev här så risk finns att det blir  ett JÄÄÄÄTTEEE LÅNGT inlägg ;) jag vet inte varför det blir så, kommer in i att blogga och gör det ett tag sen slutar jag helt typ?
 
För att hoppa till någor annat, Nya träningsmål för året
 
- Springa milen, alltså springa en mil utan uppehåll. Eventuellt också springa något lopp. Har aldrig gillat att springa, men just därför. Detta år handlarar om att utmana sig och psyket. Det är bara huvudet som tycker det är trist, kroppen uppskattar det! Tror inte det blir några problem, jag har mycket bra kondis :) jag har bara aldrig testat att srpinga en mil bara sådär, är väl fanimej dax!
 
- Bli mer bekväm med gymet. Alltså att inte bara på gå pass med styrka, utan köra själv i gymet också.
 
- Kunna göra 10 chins. hjälp.
 
- Prova nya träningsformer, för skojs skull.
 
- Träna mer soft, lägga in yoga och mer rörlighet i min träning.
 
- Bli ännu starkare.
 
- Fortsätta sprida träningsglädje och ha extremt roligt när jag leder mina jympapass! <3
 
- Kunna göra 15 armhävningar på tå, ordentligt, snygga med rak kropp, ingen rumpa som sticker upp! (detta för att jag vill bli intensivjympaledare)
 
Nä nu orkar jag inte skriva mer!
Hejdåsålänge!!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0