Take me away

Hoho! Det är synd att man inte tjänar en förmögenhet på att studera... Då hade jag stuckit på SPA i helgen (eller gärna varje helg). Fy fan, skulle verkligen, verkligen behöva det. Är slutkörd, fortfarande känner jag som i fredags och allting tar sådan lång tid, att utföra uppgifterna. Finns ingen fokus eller kontroll. Svårt att ta sig upp på morgonen, imorse skulle jag upp 7 för att sätta mig här hemma och köra på. Men somnade om och vakna typ kvart över tio. Jag behöver sömnen men får ångest över tiden. Mest av allt skulle jag behöva åka utomlands en vecka och bara vara. + att få en snygg bränna också. ;-) men jag är ju fattig som den fattigaste kyrkråttan i den fattigaste av fattiga kyrkor. Bleh. Har ju inte jobbat något denna termin så det är inte så konstigt. Men fick iallafall reda på idag jag fått nytt extrajobb nu till i januari! Var ju på intervju måndags, känns såååå bra och kul! Ska jobba i receptionen på Friskis. :-) 

Jaja mitt SPA och min solstol kommer i sinom tid... 

Puss å hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0