Semester



Aaaah, det händer icke mycket här alltså. Sista tentan innan "jullov" imorgon och jag bara orkar inte läsa. Jag orkar inte. Inte, inte, inte. Jag bara ligger här i min gråa dress och försöker få en känsla. Men näej. Längtar mest till senare ikväll när jag ska spinna. Har för övrigt satans träningsvärk i magen från igår, jävel vad det svider skönt! Men åååh, jag orkar inte, jag är redan ledig enligt mig själv. Min hjärna kan inte ta in mer nu! Tur att det är en liten tenta iallafall... Men alltså haha vad jag ska sova under ledigheten! Kommer inte upp på morgonen, så fruktansvärt slut som artist, men the show must go on. En snoozade i 2 h iallafall, tog sig frihet. En karatefylla på det här kanske så ska det nog ordna upp sig! (Ja, alltså inte nu hahahaha)

Tjingeling då! 

Btw, undra vem det är som läser min blogg ända från Tanzania... 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0