Mode



Hallå eller! 

Så jävla sexig outfit såhär när man är hemma och pluggar/ligger sjuk. Det står alltså "I will never go out of style" på tröjan. Hahahaha. Och en dödskalle på det. Jävla stil det! Alla andra mysiga tröjor ligger i tvätten, hitta den här från några år sedan. Men skön är den! Jag är verkligen så att när jag är hemma så är det alltid myskläder som gäller. Så fort jag kommer innanför dörra. När jag har besök har jag iof vanliga kläder på mig (oftast) eller inga alls... Hahaha. 

Jadu, förkyld/sjuk igen för femte gången denna termin! Det är bara att tacka och ta emot. ;-) har lagt mig i soffan, under ett täcke och ska skriva lite på en av mina hemtentor. Inte fy skam ändå att ligga såhär mjukt och skönt. Det blir således en lugn helg för fröken Jansson, måste återhämta mig. Synd bara på all träning jag hade planerat in. :-( 

På återseende! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0