In i dimman ba'!



Hej och hå! 

Känner mig fortfarande bakfull från lördagens fest. Fy fan, man är inte 20 längre direkt... 

Efter att jag bröt ihop två gånger förra veckan på grund av stress så valde jag att lägga skolan åt sidan under helgen. Vilket jag egentligen inte har tid med, men mitt välmående går först liksom. Kanske inte det allra bästa att dricka alkohol osv men nu var jag redan bjuden på fest sedan tidigare och jag kände för det. Hade dessutom riktigt roligt så det var det värt! Blir lite full i skratt av vissa av mina fjortis-tendenser som kommer fram, hähä. Och när jag var i dimman i lördags så kom det fram några slags känslor som jag begravt jävligt långt in. Var så sjukt nära att göra jordens misstag, men som tur är så hade jag ändå koll trots att jag var rätt så förfriskad... Tack för det. Men det stör mig sjukt, sjukt mycket ändå att det skulle ploppa fram sådär. 

Idag ska jag skriva och städa och gå på intervju. Tjiho! 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0