Bakfull kvinna i soffan

Måendet, hahaha är ej på topp! Ligger som en klubbad säl i soffan, här har jag även legat hela dagen. Är bakfull. Har haft en fantastisk kosthållning idag också, pizza, godis, chips, stjärnor... Kommer väl bli matbakis imorgon kan jag ana! Men det har varit så skönt att bara ligga och inte göra ett skit en hel dag. Så fruktansvärt skönt. Hade ont i halsen igår också så jag har nog en förkylning, igen. 

Skulle inte ens ut igår men vi blev så sugna på det så det blev lite halvspontant kan man säga som slutade i total urspårning, hahahaha! Så jävla kul hade vi iallafall. :-) 

Jag är så sugen just nu på att snickra ihop jympan för vårterminen. Men är inte färdig med alla låtar, det är det som tar sådan tid. Sen så är jag väldigt, väldigt kräsen men låtarna också. Jag kan inte bara ta en låt som jag halvgilla för att det till exempel har rätt BPM. En låt är jag helt klar med iallafall så det känns ju suveränt! Nä, nu fick jag ett infall att leta låtar och jag har jullov och ingen som helts tid att passa imorgon så nu ska jag leta! 

Puss 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0