Kul grej!

Kul grej! :D

HAR DU NÅGONSIN...

Dejtat två personer åt gången: Ja.
Varit kär: Jag är!
Förlorat någon speciell person: Ja.
Varit deprimerad: Har haft mina stunder.
Varit så trött att du somnat sittandes: Haha ja, har inte alla?
Blivit påtagen när du försökte smita hemifrån: Jajemensan!
Brutit ett ben? Nä men fraktur i foten.
Gjort nåt du ångrar? Ja.
Hoppat Bungee Jump? Nix men om jag vågar nån dag så ska jag göra det!
Ljugit för någon du tycker om? Tyvärr, ja.
Ätit en hel tårta? Nej.
Gjort bort dig offentligt? Jooorååå...;) haha



I ÅR HAR DU: (okej förra året eftersom det bara är januari än)
Lärt känna en ny vän: Ja flera :)
Fått ditt hjärta krossat: Ja.
Hur många barn vill du ha i framtiden: 1
Har du några husdjur?: Två kissar, Mittens & Prince.
Vill du ändra ditt namn: Jag trivs såhär!
Vad gjorde du under din förra födelsedag: Festade på Heartbreak i Gävle.
Vilken tid vaknade du idag: 7:30.
Vad gjorde du igår runt midnatt: Nollning på NyaVall!
Någonting som du längtar till: Resan i mars.
En sak du skulle vilja ändra om ditt liv: Bli ekonomisk...
Vad lyssnar du på just nu: Anna Anka låter illa på TV:n!
Har du någonsin pratat med en person vid namn Jens: Säkert!

OM DIG:
Vad är ditt fullständiga namn: Linda Catharina Jansson.
Stjärntecken: Jungfru.
Kille eller tjej: Tjej.
Grundskola: Björkvallsskolan.
Gymnasie: Ekebyskolan, hotell & turism.
Högskola: Högskolan i Gävle.
Hårfärg: Blond.
Långt eller kort hår: Långt.
Längd: 1,67.
Piercings: Naveln.
Tattoos: Daffy Duck.
Höger eller vänster: Höger.
Operation: Nix.
Bästa vän: Littlesis.
Sporten du spelar: jympan?

JUST NU:
Äter du: Är proppmätt!
Dricker du: Vatten.
Är du på väg att: Sova. Zzz

DIN FRAMTID:
Vill du ha barn: Jag vill ha ett.
Vill du gifta dig: Ja.
Karriär i åtanke: Vill arbeta inom hälsa.

TROR DU PÅ:
Dig själv: Ja oftast.
Mirakel: Ja.
Kärlek vid första ögonkastet: Absofuckinglutely!
Himlen: Ja.
Änglar: Ja.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0