Hemskaste natten !!

Oj oj oj... Alltså värsta natten någonsin! Nära döden alltså. Jag är så fruktansvärt sjuk och jag tror inte att jag haft så hög feber på flera år. Undrar vad det är för virus.. Och hostar, hostar, hostar.. Vakna runt 3 och frös, vågade inte vrida på mig. Var kissnödig men hade inga krafter att ta mig till toan. Fast jag frös så var jag lika varm som en het bastu! Och Peter snarka och katten skulle springa in och ut ur täcket. Tog mig tillslut krafter till att gå på toan, höll på att ramla ihop där inne :/ kändessom jag var full. Och sen småsov, jättesvårt att somna. Hallucinationer!! Nästa gång jag vakna till var jag skitsvettig och det var en pöl under mig i lakanet. Alltså jag orkaaaaar inte!!! Varför ska det alltid slå till så hårt på mig? Träningen går åt helvete :( har inga krafter till att plugga bara ligger här. Klockan är 06:00 och jag har så svårt att sova, har tvn på och får hoppas att jag slumrar till igen...

Har svårt att få i mig vätska också, vatten.. Vilket inte påskyndar.. Ååååå gör mig frisk nu!!!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0