Nu får det vara noooog!

Suck och bleeeh! Fattar inte hur lång tid det ska ta att bli frisk!!?? :/ det är så fruktansvärt jobbigt!! Varje hostning gör att det snurrar i hela jävla skallen! Ja ä int bitter, men less. Har fan inte tid att vara sjuk heller. Skitstor kurs med skitstora uppgifter, liksom, och så var jag så jävla peppad oxå på kursen. Lite mer än en veckas pluggtid har jag förlorat!! Har varit helt oförmögen till något plugg överhuvudtaget. Men jag kommer kunna ta igen tiden, handlar bara om att vara effektiv när jag är frisk igen.

Men när ska jag få träna igen??! Om en månad ? Känns typ så just nu. Är innerligt glad att jag haft så lätt att få tag på vikarier till mina pass! Men jag längtar efter att få köra själv igen snart!! Jag verkligen längtar!!!! När jag blir frisk har jag ett nytt träningsupplägg också, det ska bli kul! Jag som bara går på pass, både för cardio och styrka, ska nu börja köra på gymet också med min "PT" Peter. Han får bestämma allt. Jag har ett mål och han ger övningarna :)

Hoppas jag kan träna om några dagar iallafall!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0