Att ta det lugnt

Man glömmer lätt bort när man börjar känna sig piggare att man inte är frisk. Började hålla på att röja upp här hemma & städa lite, sen åkte jag med morsan och handlade. Shit va jobbigt det var och svettigt! När jag kom tillbaka fortsatte jag städa tills jag blev yr och kom på att jag kanske ska ta det lite lugnt. La mig ner och somnade!

Känt mig irriterad också, blir såhär efter ett tag utan träning. 9 dagar sen nu!! :O japp, om någon dag kommer jag bli tokig. Äckligaste känslan är att inte kunna träna. Fattar inte folk som är fullt friska och helt kapabla till att träna, att de inte bara gör det? En del har så mycket ursäkter, bråttom bråttom med allt. Finns ingen tid för sin egen hälsa. Att avsätta tid till att röra på sig är det mest värdefulla man kan göra för sig själv. Sen så tycker inte alla att det är lika roligt som jag tycker att det är. För mig är det mitt intresse! Men jag är säker på att det finns något som passar alla och man får prova sig fram. Viktigast med träning är glädje :)

Ska försöka mig på att göra middag nu, kycklinggryta/sås med champinjoner & paprika med råris. Så jäkla gott & enkelt!

Tjo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0