Give me an answer

Nu... För en vecka sedan mådde jag illa inför intervjun på onsdagen. Idag mår jag ännu mer illa, för att jag väntar på svar. Det är en evig lång väntan och tankarna skenar iväg. Jag tänker och tänker och samma tankebana går bara runt som en cirkel. Det är jättejobbigt. Jag har svårt att koncentrerar mig, värre är det också att jag har hemma-pluggdagar själv. 

En tanke var att jag kanske behöver öva på min tålmodighet, men jag tycker jag har gjort det mycket på senaste. Så det skulle kunna räcka nu. Men icke! Behöver tydligen öva mer... Känslorna går mellan glädje, förhoppning, tro, rädsla, irritation och vankelmod. 

GE MIG ETT SVAR NUUUUUU!!!!!! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0