Listan kan göras lång

SAKER SOM SKRÄMMER MIG JUST NU 

- framtiden 
- examen i juni
- tisdag 14:00 
- min stora omotivation till C-uppsats
- att fler folk ska fråga vad man skriver om 
- att ytterligare en människa ska fråga "om man går hälsopedagogiska programmet, vad blir man då? 
- hur snabbt min hjärna omprioriterar vad som är viktigt 
- hur snabbt det kan gå att inte känna någonting 
- hur lång tid det kan ta att inte känna någonting 
- vem ska ta katterna? 
- den ekonomiska framtiden
- att jag har glömt bort allt jag lärt mig under utbildningen samma sekund som examen är här
- att jag aldrig mer kommer känna som jag en gång gjort
- att jag aldrig kommer hitta en karl på samma mentala nivå som mig själv 
- att fylla 28 år 
- att tiden går så sjukt fort och att jag ska glömma bort att njuta i stunden 
- beslut 

Så, där har nu lite av min ångest-lista! 

Passar väl ypperligt såhär en söndags-afton :) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0