Sommarsjuk

Fy sjutton gubbar! Ligger i min säng, har legat här sedan jag vaknade vid 9. Är sjuker. Jag misstänkte att något var pågång med tanke på hur jag reagerade på alkohol i helgen. Där släppte lite av den ångesten, usch. Jag har haft ångest över hur full jag blev och vad som hände. Men säkerligen så hade jag detta virus i kroppen. Det kan även vara anledningen till att jag haft svårt att sova. Hursom så ligger jag med feber i sängen och persiennerna neddragna. På en sådan fin dag, hahaha! Nåväl, skulle ha jobbat ikväll men man hade ju kunnat bada på dagen annars. Jag har beställt en pizza också, är hungrig som en varg trots hettan och febern. Vill ha något fett som ger mig energi och orkar verkligen inte laga mat. Jag hoppas febern släpper snart. Det är maraton på söndag och jag vill även bada. Dagar som dessa känner jag mig ännu mer lycklig över att ha hela vinterhalvåret i värmen. Apropå värme så blir det eventuellt en sista minuten-tripp eller liknande i slutet av aug/början av sep med J & V. Behöver semester och ledighet innan jag drar. 

Det är faktiskt inte så långt kvar! 2,5 månad ungefär. 1,5 till utbildningen i 2 veckor.  



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0